המגפיים

הן הגיעו. הן בסדר. הן נוחות מאוד.

באדום: אמא במגפיים פוליטיקלי קורקט. משמאל: לילה במגפיים מחנות יד שנייה

מצטערת שלא הצלחתי להפוך את התמונה. (בסוף הצלחתי).

עכשיו אני תוהה מה אנעל באירועים שמתבקשות בהן נעליים קצת יותר מהודרות (יש לי תעסוקה!).

4 מחשבות על “המגפיים

  1. מגניבות ממש. ממה שזכור לי מלונדון, ה – charity shops הן החנויות הכי שוות שיש.
    יצא לך לבדוק אם בלידס גם ככה?

    • חנויות היד שנייה פה לא רעות בכלל – במיוחד בשביל בגדי ילדים או בגדי יציאה (לפחות בשכונה שלי). לצערי בשביל נעליים הן לא טובות, כי הכל מעור, או עם עקבים, או בכלל מתעלם מהעובדה שכל יומיים יורד פה גשם (הבריטים האלה, עד שלא קפוא הם מתנהגים כאילו אביב)

  2. יעלי
    במציאות הן נראות אפילו יותר מדהימות!
    מצאתי אגב באתר של נקסט NEXT
    די הרבה נעליים טבעוניות ובמחירים נוחים להחריד, אבל… הן לא סחר הוגן!! ממממ….
    לא קניתי כמובן!
    לארועים נוצצים במיוחד אני אשמח להשאיל לך את נעלי המעצבים הנוצצות שלי (שנקנו כמובן מחנות יד-שניה במור-טאון)! אף על פי שהעקבים נמוכים, אני עדיין חוששת לחייך. אני או נטלי נשמח להעביר לך קורס מזורז בהליכה על נעלי עקב עם יהלומים מזוייפים ונצנצים אני-טיים דארלינג. :-)
    חיבוקים
    ליאת

כתיבת תגובה

